A proposito, se può interessare a qualcuno, ho scoperto che lo Scangauge II in italia lo commercializzano qui:http://www.roaditalia.it/ita/dettaglio_news.asp?id=36Queste sono le funzioni che lo Scangauge II ha e i dati che può visualizzare numericamente ricevendo input dai sensori stock del motore:- Maximum Speed- Average Speed- Maximum Coolant Temperature- Maximum RPM- Driving Time- Driving Distance- Fuel Used- Trip Fuel Economy- Distance to Empty- Time to Empty- Fuel to Empty- Fuel Economy- Fuel Rate- Battery Voltage- Coolant Temperature- Intake Air Temperature- Engine Speed (RPM)- Vehicle speed (MPH and KM/H)- Manifold Pressure (not available on some vehicles)- Engine Load- Throttle Position- Ignition Timing- Open/Closed Loop- Reads Trouble Codes- Reads conditions that set the Trouble Code- Clears Trouble Codes- Turns off "Check Engine" light- Tells you when vehicle is "Ready" to pass OBDII testing- Make and store up to 10 rewritable special codes to send to the vehicle computerL'illuminazione del display ? modificabile in 6 o 7 colori diversi ciascuna in 3 gradi di intesit?.
Citazione da: "carlito"A proposito, se può interessare a qualcuno, ho scoperto che lo Scangauge II in italia lo commercializzano qui:http://www.roaditalia.it/ita/dettaglio_news.asp?id=36Queste sono le funzioni che lo Scangauge II ha e i dati che può visualizzare numericamente ricevendo input dai sensori stock del motore:- Maximum Speed- Average Speed- Maximum Coolant Temperature- Maximum RPM- Driving Time- Driving Distance- Fuel Used- Trip Fuel Economy- Distance to Empty- Time to Empty- Fuel to Empty- Fuel Economy- Fuel Rate- Battery Voltage- Coolant Temperature- Intake Air Temperature- Engine Speed (RPM)- Vehicle speed (MPH and KM/H)- Manifold Pressure (not available on some vehicles)- Engine Load- Throttle Position- Ignition Timing- Open/Closed Loop- Reads Trouble Codes- Reads conditions that set the Trouble Code- Clears Trouble Codes- Turns off "Check Engine" light- Tells you when vehicle is "Ready" to pass OBDII testing- Make and store up to 10 rewritable special codes to send to the vehicle computerL'illuminazione del display ? modificabile in 6 o 7 colori diversi ciascuna in 3 gradi di intesit?.molto carino.............fra un p? metter? la PFC e credo che avendo il commander non mi servir?
e ho montato anche l'oil temp della road italia........... mi manca un buon WIDEBAND
costo e modalità di montaggio??
Se stai per prendere una Apexi potresti prendere in considerazione la wide band della Innovate Motorsports che esistono in diverse varianti e si integrano perfettamente col datalogit e il suo software.
Citazione da: "carlito"Se stai per prendere una Apexi potresti prendere in considerazione la wide band della Innovate Motorsports che esistono in diverse varianti e si integrano perfettamente col datalogit e il suo software. link per l'acquisto?Avendo il datalogit, può bastare il modello base con la sola sonda?
......... allora la INNOVATE mi consigliate