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Ma quella nera che gira qui a Edolo ? messa mica male,quanto vogliono?
cutIl TS non lo valuterebbe più di 5/6mila oncie ,quindi sarebbe da tenere l? in conto vendita.... cut
Lo zio del collega mi aveva detto che se NON ? a 6 marce NON ? una Evo 9 -e dato che aveva la IX MR dovrebbe saperlo meglio di me-.
Citazione da: "Michelets"Ma quella nera che gira qui a Edolo ? messa mica male,quanto vogliono?Michele mi sorprendi sempre quando esci fuori cos? dal nulla! Tra l'altro la localit? nel tuo profilo ? fantastica: "Localit?: più su di Nippon" Come va? Tutto bene? La famigghia?P.S. Nippon, scusami per il post di spam!
Three trims were available for Japan, Asia and Europe. Although all models used the same 291 PS (214 kW; 287 hp) engine, the torque differed from one model to another. In Europe, however, the Evolution IX was advertised to have 280 PS (206 kW; 276 hp). The GSR produced 400 N?m (295 lb?ft) of torque, while the RS and GT produced 407 N?m (300 lb?ft). * RS - "rally sport", revised 5-speed, aluminium roof, gauge pack, minimal interior, LSD and a titanium-magnesium turbine, left-hand drive option available. * GT - revised 5-speed, this is basically the RS mechanically, but with some of the GSR's features (mainly interior pieces). * GSR - 6-speed, Bilstein monotube shocks, aluminium roof, gauge pack, SAYC (Super Active Yaw Control), and double-din radio (this is roughly equivalent to the USDM MR). * MR Ralliart Edition - Based on Lancer Evolution VI Tommi Makinen Edition, The Japanese Lancer Evolution IX was exclusively tuned by Mitsubishi Ralliart features the almost same as the civilian Evo IX except for Carbon Fiber front lip Spoiler, Official Ralliart livery, Ralliart 17-inch Black forged 1-piece wheels. (Exclusive for Japanese Market only.)